|
|
|
|
 |
Informatii despre care nu vorbeste medicul |
|
Stiti oare ca doua cesti de cafea pe zi scad cu 40 la suta riscul aparitiei pietrelor la vezica biliara? Din pacate, majoritatea medicilor, chiar si cei mai buni, stiu sa va trateze, dar nu sunt intotdeauna competenti in ceea ce priveste o alimentatie si un mod de viata sanatos. Iata zece sfaturi
[...]
|
|
 |
Mancarea sanatoasa previne problemele cu ochii? |
|
Inca de pe vremea lui Bugs Bunny, mamicile de pretutindeni si-au sfatuit copiii sa rontaie morcovi, pentru a avea privirea la fel de agera ca si vicleanul personaj. Chiar daca, intr-adevar, morcovul e unul dintre alimentele-vedeta din dieta pentru ochi sanatosi, acesta este departe de a fi singurul.
[...]
|
|
 |
Multivitaminele cresc riscul de cancer mamar? |
|
Multi oameni iau multivitamine in speranta ca vor tine bolile la distanta. Un studiu recent arata insa ca femeile varstnice care iau multivitamine in mod frecvent prezinta un risc mai mare de cancer mamar decat cele care nu si-au format acest obicei.
Cercetarea, aparuta in American Journal of Clin
[...]
|
| |
|
|
|
|
| Cele mai apreciate articole |
Cele mai vizualizate articole |
|
|
|
|
|
|