|
|
|
|
 |
Hipertensiunea arteriala poate fi provocata si de excesul de fructoza |
|
Persoanele care consuma cantitati mari de fructoza, sub forma de zaharuri adaugate alimentelor si bauturilor, au un risc crescut de hipertensiune, potrivit unui studiu publicat in revista Societatii Americane de Nerfrologie (JASN). Foarte raspandita in tarile occidentale si considerataa unul dintre
[...]
|
|
 |
Fructoza din sirop de porumb, mai periculoasa decat zaharul? |
|
Un studiu al Universitatii Princeton a demonstrat ca nu toti indulcitorii sunt egali in ceea ce priveste ingrasarea: cobaii care au avut acces la fructoza din sirop de porumb s-au ingrasat cu mult mai mult decat cei care au avut acces la zahar de masa, chiar daca au consumat acelasi numar de calorii
[...]
|
| |
|
|
|
|
| Cele mai apreciate articole |
Cele mai vizualizate articole |
|
|
|
|
|
|